Multiplicando con TÁBOAS


A mestra de matemáticas Yekaterina Kukina compartiu como lograr cos teus fillos se aprendan a táboa de multiplicar e non gasten moito tempo en iso. Este método facilitará considerablemente o ensino, daralles coñecementos aos nenos e aforraralles moitos nervios aos pais.

Seguramente ouviches dicir co nivel dos coñecementos matemáticos nos nenos adoita ser moi baixo.

Cando os meus fillos estaban en segundo de primaria, deime conta por que o nivel de matemáticas nas escolas é baixo. Precisamente nese ano escolar fórmase un xigantesco e irreparable buraco nos coñecementos de os nenos.

O problema fundamental está na táboa de multiplicar. Mira os cadernos e os libros que teñen os teus fillos, seguro ti tamén aprendías as matemáticas con este tipo de táboa,

Tamén existen cadernos (para os alumnos de graos maiores) que, en vez dunha táboa de multiplicar, teñen unha chea de fórmulas sen sentido.

Que teñen de malo? A primeira vista, os pais pensan que este tipo de información é moi útil para os nenos.

Pero hai un pero. O problema é que este tipo de táboas NON son táboas de multiplicar. Sorprendido? Coñece a a auténtica táboa de multiplicar:




O seu outro nome é “a táboa de Pitágoras“.

Podes omitir a columna da esquerda e a fila de arriba, enfócache só no cadrado principal.

En primeiro lugar, esta si é unha táboa. E, en segundo lugar, é moi entretida!

Ningún neno estuda ben as ecuacións de multiplicar escritas en as típicas columnas.

Ningún neno atopa en esas ecuacións aburridas algúns trucos interesantes ou patróns peculiares.

Cando o mestre di: ”Debes aprenderche a táboa de multiplicar“, e o neno nin sequera ve unha táboa, dáse conta de inmediato que as matemáticas son unha ciencia onde as cousas comúns teñen nomes diferentes e necesitas aprender moitísimas cousas de memoria, e que non hai nin a máis mínima oportunidade de entender algo de o que estás a aprender.

Cales son as vantaxes de a táboa?
  • En primeiro lugar, non ten información innecesaria.
  • En segundo lugar, ponche a pensar. Nin sequera di en ningún lugar que é unha táboa de multiplicar, só di que é unha táboa.
  • En terceiro lugar, si o teu fillo sempre a ten a a man, queira ou non, empeza a memorizar estes números. Por exemplo, si pregúntaslle canto é sete por oito, nunca responderache “55” porque en a táboa non existe o número 55!
Só os nenos con memoria anormal son capaces de memorizar as típicas columnas con ecuacións. Con a táboa non deben memorizar case nada.

Ademais, o neno busca patróns automaticamente. E atópaos pola súa conta. Este tipo de patróns áchanos mesmo os nenos que aínda non saben multiplicar. Por exemplo: os números simétricos en diagonal son iguais.

Ao cerebro humano encántalle buscar simetrías e, a o atopar unha, alégrase moitísimo. Que quere dicir isto? Que si multiplicando cambias os números de lugar, o resultado non cambiará.




Os nenos danse conta de iso... pola súa conta! Os seres humanos lembran para sempre o que inventan por si sós, a diferenza do que aprenden de memoria porque lles dixeron que necesitaban aprendelo.






Fonte: Genial.guru
Seguinte
« Prev Post
Anterior
Next Post »