Óscar Abilleira Muñiz
PRESENTACIÓN: "Presentación e contextualización" (pdf)
PRESENTACIÓN: "Os proxectos de traballo: experiencias en Educación
Infantil"(pdf)
PRESENTACIÓN: "Ciencia ou ficción, unha tarefa experimentando na
aula" (pdf)
PRESENTACIÓN: "Planificando tarefas e UDIS con prográmame,
para levalas á aula"(pdf)
PRESENTACIÓN: "Outras tarefas nas aulas de Educación Infantil" (pdf)
TAREFA: CIENCIA OU FICCIÓN?: EXPERIMENTANDO NA AULA
- UDI: "Ciencia ou ficción? Preparamos o traballo para
o Salón do Libro".
- Caderno de campo dos experimentos (exemplo scaneado)
- Libro "ciencia ou ficción" presentado por E.I.
no traballo do salón do libro
- Entradas
na web do centro sobre esta tarefa (no recanto de infantil)
- (2014-2015) Facemos experimentos científicos para elaborar o traballo
do Salón lo libro
- (2014-2015) Continuamos experimentando e preparando o
traballo para o Salón do libro
- (2014-2015) Polo entroido disfrazámonos de
científicos
- (2014-2015) O noso libro “ciencia ou ficción” xa está na
máquina do tempo de camiño ó Salón do libro
- (2014-2015) Continuamos a expermientar e facemos un mapa
para chegar ó salón do libro de Pontevedra
- (2014-2015) Participamos nas actividades do Salón do
libro e visitamos ó lobo ORBIL.
PROXECTO DE TRABALLO: “INVESTIGAMOS PARA RODAR UNHA
PELÍCULA COMO AS DE CHAPLIN”
- Unidade Didáctica Integrada: "Facemos unha película
como as de Chaplin". Dispoñible como UDI pública compartida en
Prográmame.
- Entradas
na web do centro sobre esta tarefa (no recanto de infantil)
- (2014-2015) Comezamos a investigar sobre Chaplin para rodar a
nosa propia película
- (2014-2015) Resolvendo máis preguntas sobre Charles Chaplin
- (2014-2015) Xogamos a pensar coas películas de Chaplin
durante a nosa investigación
- (2014-2015) Rematando a investigación sobre Chaplín para
comezar a preparar a rodaxe da nosa película
- (2014-2015) Grabamos a nosa versión “do baile dos panciños” de
Chaplin. Queres vela?
- (2014-2015) E
ti?… xa te fixeches unha foto como Chaplin no noso fotomatón?
- (2014-2015) Preparamo-la
rodaxe da nosa película “como as de Chaplin”
- (2014-2015) Luces, cámara e acción! … rodámo-la nosa película
- (2014-2015) Rematando
a post-producción da película. Queres ver o trailer?
- (2014-2015) Útimos
pasos na investigación sobre Charles Chaplin
- (2014-2015) FOTOMATÓN DE CHAPLIN
- (2014-2015) Presentamos
a película “O Mapache tolo” ás nosas familias
- (2014-2015)Xa podes ver a nosa película "O Mapache tolo".
Así a presentamos ós nosos compañeiros.
Ligazóns e exemplos de proxectos de traballo
- (2014-2015)
Rematamos a nosa investigación sobre Heith Haring
- (2013-2014)
Contando o que descubrimos: participamos na xornada de portas abertas
“Descubrindo a prehistoria” [con vídeos]
- (2013-2014)
Rematámo-la nosa investigación sobre os petroglifos e preparámo-lo noso
museo e exposición
- (2013-2014) PROXECTO DE TRABALLO:_Como se fixo o mundo?
- (2011-2012) PROXECTO
DE TRABALLO: Investigamos sobre o espacio?
- (2010-2011) PROXECTO DE TRABALLO: Investigamos o
coro humano?
- (2013-2014) PROXECTO DE TRABALLO: “Descubrindo a
prehistoria”.
- (2013-2014) XORNADA DE PORTAS ABERTAS “Descubrindo a
prehistoria”
- (2012-2013) PROXECTO DE TRABALLO: “Investigamos sobre
Exipto”
- (2012-2013) INVESTIGAMOS SOBRE OS DINOSAUROS (con
excavación)
PROGRÁMAME:
- PROGRÁMAME:
aplicación para crear UDIs online (baseada no modelo do CEIP. Pedro Antonio
Cerviño.
- Plantilla base e exemplos de UDIs elaboradas nos PFPP do
CEIP. Pedro Antonio Cerviño
DOCUMENTACIÓN ADICIONAL:
- Instruccións para elaboración da programación de
SECUNDARIA (aplicable a primaria mentras non teñamos unha orde propia)
- Recomendación do Consello e Parlamento europeo sobre a
aprendizaxe por competencias clave
- Orden ECD 65/2015 Relación entre los elementos do
currículo
- Onde están os nosos alumnos (taxonomía de Bloom gráfica)
- Exemplos
de programación:
POSIBLES MODELOS DE PARTIDA PARA ELABORAR OS PERFÍS DE
ÁREA E COMPETENCIA EN PRIMARIA:
- Perfil
de área:
- Posible
modelo de partida para elaborar o perfil de área – descargar en pdf | descargar en odt
- Pode xerarse o
perfil de área, segundo este modelo en PROGRÁME (ver anexo I do manual
para ver un posible protocolo para usar a aplicación na elaboración do
mesmo)
- Perfil
competencial:
- Procesos da competencia lingüística
- Documento marco para a avaliación de 3º (de onde sacamos
os procesos)
- Exemplo de como estamos a elaborar o perfil da
competencia lingüística
- Listaxes en
“bruto” para elaborar o perfil de área e competencia.
- Desde PROGRÁMAME tamén e posible “xerar” listaxes “en bruto” dos perfís de área de competencia de cada curso, onde aparecen todos os do currículum, a partir dos mesmos poderá cada centro elaborar os respectivos perfís (priorizando, marcando un mínimo, organizando por procesos…) PROGRÁMAME: aplicación online para xerar UDIS e unha posible “parte (d) da programación”:
- www.recursoseducativos.net
(acceso a prográmame) creada por Óscar Abilleira Muñiz
- Instruccións para elaboración da programación de
SECUNDARIA (aplicable a primaria mentras non teñamos unha orde propia)
- LOMCE (texto consolidado)
- Currículum
de primaria LOMCE – GALICIA:
- Recomendación do Consello e Parlamento europeo sobre a
aprendizaxe por competencias clave
- Orden ECD 65/2015 Relación entre los elementos do
currículo
- Onde están os nosos alumnos (taxonomía de Bloom gráfica)
- Exemplos
de programación:
Exemplos de tarefas nas aulas de Educación Primaria
- (2014-2015) Que será?: investiguemos (5º)
- (2014-2015) Proxectos de ciencias (5º)
- (2014-2015) Experimentando (6º)
- (2014-2015) Que será? invesiguemos (6º)
- (2014-2015) Adiante co mundo das sementes (6º)
- (2013-2014) Retrospectiva de Alexander Calder:
creando un museo (6º)
- (2013-2014) Preparando o traballo para o salón do libro
(6º)
Ligazóns de interese:
- Aplicación
Prográmame UDIS – www.recursoseducativos.net
- Currículos e outra lexislación de interese (web CEIP.
Pedro Antonio Cerviño)
- Guía da
LOMCE (portal edu.xunta.es)
- Exemplos de UDIs elaboradas nos PFPP do CEIP. Pedro
Antonio Cerviño
- Web
do CEIP. Pedro Antonio Cerviño
- Recanto de INFANTIL da web do CEIP. Pedro Antonio Cerviño.
- Planificación do curso por UDIS en Infantil (CEIP. Pedro
Antonio Cerviño)
- Concreción curricular elaborada en Educación Infantil e
incluída en Prográmame (CEIP. Pedro Antonio Cerviño)